Dato: 19. desember 2019

Det visuelle utrykket er prikken over i´en

Når man har et ønske om å skape et Porsche Center i verdensklasse, er det godt å ha en samarbeidspartner som leverer perfeksjon. Profil & Dekor AS har laget alt av det visuelle utrykket i form av bilder, print og trykk samt tekster og utskjæringer. Bruktbilhallen i kjelleren ble løftet til et opplevelsessenter, der aluminiumsbildene på betongveggene er like iøynefallende som bilmodellene. Nybilhallen er selve prikken over i-en. Med et slikt utgangspunkt, vil vi si at vår drøm er langt vei oppnåelig.

Vi er utrolig stolte av vårt nye bygg, og vi gleder oss hver dag over å ha et center som skiller seg ut. Det visuelle uttrykket starter i vår garasje, tar deg videre i gjennom vår 41 meter lange «kulvert», før du kommer inn i selve centeret. Der er veggene i avdelingen for både nye og brukte biler dekorert med de flotteste bildene fra Porsches egne mediadatabase. Alt er trykket og laget på metall- og akrylmaterialer fra vår samarbeidspartner, Profil & Dekor AS.

En av tankene bak disse bildene, utover det å vise Porsches tøffe uttrykk og brede sortiment av biler, er at man kan la seg inspirere og kanskje finne det bildet man ønsker å ga ha i sin garasje, «mancave» eller hvor det måtte passe.

Profil & Dekor bruker Canon som leverandør av produktene, noe de er meget stolte av. Nevnte leverandør har skrevet en virkelig flott artikkel om vårt center som viser litt av hvordan det ser ut innenfor våre vegger.

Les artikkelen fra Canon Nyhetsrom HER

Ta gjerne kontakt med oss for priser eller hvis du har noen helt spesielle ønsker.